среда, 3 декабря 2014 г.

Учням групи 22ОК!


Шановні учні! Ми з вами закінчили вивчати властивості степенів і написали самостійну роботу. Хотілося б мати кращі результати (дивись MY SHOOL). Оцінки вказані з врахування бонусних балів для Скрипник Марії (2б), Куракіної Олени (2б), Малиш Насті (2б), Грунь Світлани (1б), Чипиноги Насті (1б), Мурко Катерини (1б), Міюц Вікторії (1б), Нестерук Анжеліки(1б), Бойко Анни (1б), Білаш Анни (1б), Тараненко Юлії (1б), Тараненко Ольги (1б), Дукової Надії (1б), Соколової Анастасії (1б), Сєчіної Яни (1б), Смьордової Віки (1б), Тарасенко Анастасії (1б). Аналіз самостійної роботи показує, що дехто з вас так і не засвоїв додавання коренів (додаються тільки подібні корені, а не підкореневі вирази); множення та ділення коренів (ми можемо перемножати дроби з однаковими показниками); винесення множника з-під знака кореня (неправильно розклали на множники), позбавлення від ірраціональності (ви повинні були помножити чисельник і знаменник дробу на спряжене число).
 У вас є два тижні на перездачу цієї самостійної роботи. Пам'ятайте, що закінчення першого семестру не за горами.


Також ми ознайомилися з найпростішими ірраціональними рівняннями. Згадайте теорію, яку ми розглянули на попередньому уроці, та розв'яжіть практичні завдання з цієї теми.
 \
При розв'язанні домашнього завдання ви повинні пам'ятати, що після піднесення лівої та правої частини до степеня, у вас повинно вийти або квадратне або лінійне рівняння.
Якщо у вас будуть питання по домашньому завданні пишіть у коментарях.


Крім цього ви повинні законспектувати або роздрукувати та вклеїти в зошит матеріал з  теми  
"Степінь з раціональним показником"


19 комментариев:

  1. нажаль, не відкриваються результати самостійної(

    ОтветитьУдалить
  2. Я виставила на MY SHOOL. У тебе, Насте, 11 балів (найвища в групі). Ти все правильно зробила. Мені сподобалась твоя робота.

    ОтветитьУдалить