Шановні учні! На попередньому уроці ми розглянули більш важкі випадки розв'язку показникових нерівностей. Ще раз перечитайте та згадайте теорію 9 класу: розв'язування квадратичних нерівностей методом парабол. Також згадайте всі види показникових рівнянь та способи їх розв'язку. Ми з вами закінчуємо вивчати тему "Показникова функція". На наступному уроці ми будемо писати контрольну роботу, тому постарайтеся добре підготуватися до неї.
Якщо будуть запитання, пишіть у коментарях.
Якщо будуть запитання, пишіть у коментарях.
спасибо за задание)))
ОтветитьУдалитьдякую за завдання :)
ОтветитьУдалитьСпасибі за завдання
ОтветитьУдалитьПитання викликало завдання 2.3. (вийшло рівняння x^2-3x+3<=0. Дискримінат вийшов від'ємний, -3), а також завдання 3.2. (не змогла навіть звести до спільної основи. намагалась перевести числа в дроби і навпаки, але безуспішно)
Завдання 2.3 Якщо дискримінант від'ємний, то парабола вісь Ох не перетинає (дивись на малюнку випадок, коли вітки вгору, а дискримінант від'ємний). Тобто парабола приймає тільки додатні значення, а так як ти розв'язуєш нерівність менше нуля, то у тебе не буде від'ємних значень. Тобто розв'язків немає.
УдалитьЗавдання 3.2 Підказка. Запиши десятковий дріб у вигляді звичайного. І у тебе майже зразу вийде спільна основа.
Дякую за поміч.
УдалитьДякую за завдання
ОтветитьУдалитьспасибі, виконаю)
ОтветитьУдалитьСпасибі за завдання.
ОтветитьУдалитьДякую, за завдання! )
ОтветитьУдалитьЗавдання буде виконане!
ОтветитьУдалитьдякую за завдання:)
ОтветитьУдалитьдякую за завдання:)
ОтветитьУдалить