Хто сказав, що математика суха та нецікава наука? Я переконана, що з цим твердженням не погодяться ті, хто був присутній 12 листопада на математичній грі "Я люблю математику".
Учасники цієї гри - команда викладачів "Цифри" та команда учнів "Квадратична шістка" - всього за півтори години довели нам таку теорему: математика цікава, весела і...трішки несерйозна. Для доведення цієї теореми гравці використовували різноманітні методи.
Спочатку були словесні:
- згадували прислів'я з числами (конкурс"Продовжи прислів'я");
- підказали всім присутнім, що слово "трапеція" означає "столик", а пам'ятник нулю знаходиться у Будапешті"(конкурс "Підказка");
- вивчили нові математичні терміни: ялук (куля), нидо (один), міс (сім) та інші (конкурс "Все навпаки");
- стверджували, що мисливці, барабанщики і математики не можуть обійтися без дробу (конкурс "Хитрі запитання");
- евристично пояснювали математичні терміни (конкурс "Пояснення");
- нагадали всі присутнім, що існує 370 способів доведення теореми Піфагора та 177147 способів зав'язати краватку (конкурс "Постав знак").
Потім пішли практичні:
- виконання дитячих пісень (конкурс "Ми вчимося рахувати");
- стрільба по мішені (конкурс "2+2");
- підняття всім настрою неперевершеним виконанням математичних частівок (конкурс "Таблиця множення").
Але найбільш дієвим був наочний спосіб - демонстрація відеороликів (конкурс "Математична казка"). Команди отримали домашнє завдання- інсценувати казку на математичний лад. Креативний підхід гравців обох команд зробив цей конкурс ФАНТАСТИЧНО ЦІКАВИМ!!!
Та що там казати. Краще один раз побачити, ніж сто раз почути.
Казка "Колобок" (команда "Квадратична шістка").
Казка "Ріпка" (команда "Цифри").
І найголовніше:
велике СПАСИБІ учасникам гри, які подарували нам масу емоцій та вражень.
Захід мені дуже сподобався. Було весело, класно, кльово!!!! Одним словом, хто пропустив, той багато втратив!!! Хоччччуууу щеееееееее!!!!!!!!
ОтветитьУдалить