понедельник, 18 декабря 2017 г.

Робінзонада-2017. Маршрут №4.


Сьогодні був один з найважчих маршрутів Робінзонади. 
 Наша комісія провела урок-пазл у групі 25ОК на тему
"Робінзон Крузо - супермен XVII сторіччя чи звичайна людина?"
 Учні повинні були дати відповіді на такі запитання: 
"Чи спроможний був Робінзон обробити таку кількість дерев при будівництві огорожі?"
 (математика, викладач Куліковська Л.П.),
 "Міг би вижити Робінзон після землетрусу на острові?"
(географія, викладач Барахта О.Л.),
"Зміг би  Робінзон без сторонньої допомоги виготовити порох?"  
(хімія, викладач Воробйова Л.М.), 
міг би Робінзон вилікуватися самотужки?"  (біологія, викладач Терещенко Л.О.), 
"Чи можна було використати на острові монети, знайдені Робінзоном?" 
(фізика, викладач Пересипкін В.О.).
Відповівши на ці запитання, кожна з учениць групи визначала, ким вона бачить Робінзона, - супергероєм чи звичайною людиною. 
Сподіваємося, що проведений урок був   пізнавальним та цікавим для всіх присутніх.






2 комментария:

  1. Це незвичайний і надзвичайний захід! Вдячність колегам, які спланували й провели цей урок. Такої форми роботи ще немає в методиці, але про всебічний підхід до вивчення предмета чи явища уже говорять в МОН. Тож, вважаю, наші викладачі ідуть не в ногу з часом, а випереджають його. На уроці ми визначали, чи можна назвати Робінзона супергероєм. Зробити висновок було непросто. Проте можу впевнено сказати, що викладачі, які запросили нас сьогодні на свій експериментальний урок, - справжні супергерої.

    ОтветитьУдалить